سیگنال صفر

آنچه برایم در دنیای سرمایه گذاری و ترید آموزنده بود در این وبلاگ با شما دوست عزیز به اشتراک می گذارم

سیگنال صفر

آنچه برایم در دنیای سرمایه گذاری و ترید آموزنده بود در این وبلاگ با شما دوست عزیز به اشتراک می گذارم

آموزش خرید ارز دیجیتال از سایت والکس



یکی از دوستام که ترید کردن بلد نیست فقط با آموزش حضوری همین فرایند به اونهایی که علاقه مند هستند (اون هم خیلی وقت ها رایگان)

از زیر مجموعه هاش درآمد داره 

  

من ایمان دارم  یک روزی میرسه که  کسی پیدا نشه که آدرس ولت نداشته باشه 
دیروز یک استوری تو اینستا دیدم که در دبی پولدار ها، ساعت هایی می خرند که روی صفحه ساعتشو کیو آر کد آدرس ولتشون هک شده است.

من که سال 96 با کمترین آگاهی و بعد از پرزنت  یکی از کارکنان شرکت سیتکس اولین خرید احساسی ام را انجام دادم 
فکر نمی کردم رمز ارزها با این سرعت گسترش پیدا کنند 
کاش همان موقع وارد دنیای سرمایه گذاری می شدم وشروع به مطالعه می کردم 
این اتفاق افتاد ولی 4 سال بعد 

چند تا دوره شرکت کردم 

والان به جرات میتونم بگم همه افرادی که می خوان زندگیشون جهش داشته باشه 

باید سرمایه گذاری در بازارهای مالی رو یاد بگیرند 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد